Arash Rahmani

Arash Rahmani

arash@rahmani.nl 070-2165678

Online strategie consultant

Arash Rahmani kan u voorzien van bruikbaar advies en u begeleiden bij het opzetten en optimaliseren van uw marketingstrategie. Hij helpt u om de verschillende online middelen in te zetten om uw doelen te realiseren.

“Succes wordt niet veroorzaakt door de omstandigheden. Het is een kwestie van keuze, focus en discipline.”

Zijn kracht is strategisch denken. Met meer dan 10 jaar ervaring in online marketing op verschillende gebieden en in diverse industrieën, is Arash in staat om organisatiedoelstellingen te vertalen naar een implementeerbare digitale strategie.

Als online strategie consultant, helpt Arash u met het optimaliseren van uw online doelstelling. Door de juiste ondersteuning te bieden bij het behalen van deze doelstelling, zorgt hij ervoor dat u succesvoller bent in uw online activiteiten.

“In de komende jaren komen veel meer producten online en ze zullen veel slimmer worden. Deze digitale disruptie gaat uw organisatie beïnvloeden of zelfs bedreigen. Ik kan deze bedreiging omzetten in een kans voor uw organisatie.”

Door de jaren heen heeft Arash verschillende projecten uitgevoerd op nationaal en internationaal gebied, onder meer in Nederland, Verenigde Staten, Verenigde Arabische Emiraten, Frankrijk en Duitsland.

Organisaties benaderen Arash met een digitaal marketingprobleem of een zakelijke uitdaging en zijn op zoek naar een digitale oplossing. Over het algemeen is dit hoe hij deze organisaties helpt:

  • Analyseert het probleem, gericht op een breed scala van mogelijke oplossingen
  • Ontwikkelt een strategie om het benodigde doel te realiseren
  • Vindt de juiste leveranciers voor de uitvoering
  • Stelt KPI’s en andere voortgangsindicatoren op
  • Begeleidt de klant door het gehele proces
  • Bewaakt en optimaliseert het proces om het gewenste doel te realiseren

Wilt u weten hoe hij u kan helpen? Neem contact met ons op.

Jarenlange ervaring

Arash is sterk in strategisch denken en brengt veel ervaring met zich mee. Hij begon in 1994 al met zijn eigen Bulletin Board System (BBS), een soort voorloper van het internet. Als tiener startte hij in 1998 met zijn eerste bedrijf en richtte hij zich op het ontwikkelen van websites. Internet stond toen nog in de kinderschoenen en was hot en booming. Bedrijven wisten niet wat het was, maar ze wilden het. Dat waren spannende tijden, met veel nationale en internationale klanten.

Na het barsten van de internetzeepbel, aan het einde van 2001, besloot Arash zich minder te richten op ontwikkeling en meer op marketing. Dit sloot mooi aan bij zijn opleiding Marketing Management. Een jaar later zag SPAFU het daglicht. Dit bedrijf richtte zich volledig op online marketing en webdesign. Met een team in Nederland en Roemenië zorgde hij voor de ontwikkeling en marketing van websites. Na een mooie periode waarin veel nationale en internationale projecten werden afgerond, besloot Arash zich vanaf juli 2015 alleen nog maar te richten op het bieden van onafhankelijk advies op het gebied van online strategie. Dit doet hij samen met Ellen Diermanse.

“Mijn focus ligt niet op waar de markt over 3 maanden is, maar waar deze over 3 jaar staat. Soms betekent dit dat we eerst een stap terug moeten doen, zodat we verder vooruit kunnen springen.”

Social Media publicaties

LinkedIn